Servisa lietošanas pamācība

  • Lai atrastu savām vajadzībām piemērotāko lidojumu, aviobiļešu meklēšanas loga atbilstošajos laukos izvēlieties lidojuma maršrutu un laiku. Norādiet lidojuma dalībnieku vecuma grupu un dalībnieku skaitu, tad spiediet pogu “Meklēt lidojumus”.
  • Dažu sekunžu laikā sistēma piemeklēs Jūsu vajadzībām atbilstošākos lidojumu variantus, kurus būs iespējams kārtot pēc zemākās cenas, īsākā lidojuma vai izlidošanas laika.

    Katram no atlasītajiem risinājumiem ir iespējams apskatīt lidojuma detaļas, uzklikšķinot uz saites, kura atrodas zem katra atlasītā lidojuma varianta.
  • Kad pieņemsiet lēmumu par Jūsu vajadzībām piemērotāko risinājumu, spiežot pogu “Izvēlēties”, Jūs nonāksiet lidojuma rezervācijas formā, kurā nepieciešams norādīt pasažieru datus. Šeit būs iespējams arī iepazīties ar visiem lidojuma noteikumiem.
  • Spiežot pogu “Rezervēt” Jūs nonāksiet lidojuma apmaksas formā, kurā ir pieejami dažādi veidi, kādos var apmaksāt rezervāciju. Veicot lidojuma apmaksu Jūs apstipriniet savu izvēli un lidojuma iegādi.

    Pat, ja pēc pogas “Rezervēt” nospiešanas, kaut kādu iemeslu dēļ, nolemsiet vēl neveikt lidojuma apmaksu, apdomāt savu izvēli, Jūs saņemsiet:
    • biroja darba laikā, darba dienās no plkst. 9:00-18:00, operatora zvanu ar mērķi pārliecināties par rezervācijas nepieciešamību. Gadījumā, ja rezervācija tiks veikta ārpus biroja darba laikā vai brīvdienās, zvanu saņemsiet nākamās darba dienas pirmajā dienas pusē.
    • neatkarīgi no rezervācijas veikšanas laika, e-pastu ar informāciju, ka rezervācija ir veikta un laiku, līdz kuram tā ir spēkā, ja vēl nav veikta lidojuma apmaksa.
  • Pēc apmaksas veikšanas Jūs uz e-pastu saņemsiet veiktā maksājuma apstiprinājumu vai, atsevišķos gadījumos (tas atkarīgs no aviokompānijas, kuras pakalpojumu esat nolēmuši izmantot), kad līdz lidojumam ir palicis samērā īss laiks, maksājuma apstiprinājumu un saiti, uzspiežot uz kuras nonāksiet formā, kurā jau būs jānorāda precīzi visu lidojuma dalībnieku pases dati. Minēto datu norādīšana ļaus sagatavot lidojumam paredzētās avio biļetes.
  • Pēc biļešu iegādes, katrā solī, kad būs jāvec kādas darbības, lai lidojums veiksmīgi notiktu, Jūs savlaicīgi saņemsiet informāciju e-pasta formā ar skaidrojumu, kādas tieši darbības ir nepieciešams veikt konkrētajā brīdī. Visu darbību kopumu šajā instrukcijā nav iespējams aprakstīt, jo to secība un biļešu izmantošanas kārtība katrai avio kompānijai ir atšķirīga.
  • Neskaidrību gadījumā ir pieejami šādi saziņas veidi:
    • Zvanu centrs Tel. +371 67 284 818
      Darba dienās: 09:00 – 18:00
    • Diennakts palīdzības tālrunis jautājumiem par jau veiktajām rezervācijām:
      +371 28336655
    • Saziņa izmantojot Viber!
      +371 28336655 (09:00 – 18:00 CET+2)
SIA Eurotravel biroja adrese:

Lāčplēša iela 29, Rīga, LV-1011.
Fakss: +371 67 283 064
e-pasts: info@avio.lv

Noteikumi
Biroja darba laiki:

Darba dienās: 09:00 – 18:00
Sestdienās, svētdienās: brīvdiena