Kā vari uzzināt vai pārmaksā par mobilajām sarunām?

Pēc Gudriem.lv datiem, pagājušajā gadā par 4% pieaudzis pāreju skaits no viena mobilā operatora pie cita – no 137,5 tūkstošiem 2010. gadā līdz 143,7 tūkstošiem 2011. gadā. Mobilo operatoru kompāniju pārstāvji prognozē, ka pāreju skaits šajā un nākamajā gadā pieaugs, jo iedzīvotāji un uzņēmumi vēl joprojām pārmaksā par mobilajiem sakariem miljonus latu gadā.


Kā saprast, ka tu pārmaksā par mobiliem sakariem? Pēc Bite klientu apkalpošanas vadītājas Oksanas Stankēvičas vārdiem, abonenti Latvijā pārmaksā par mobiliem sakariem vidēji 26 miljonus latu gadā. „Tas notiek, jo tarifi bieži ir samezgloti un lietotāji nevar tikt skaidrībā – cik un par ko tie maksā, – saka Oksana. – Ir vienkāršs veids, kā saprast, vai jūs pārmaksājat par mobilajem sakariem: ja abonents nav mainījis tarifu, kā minimums 2-3 gadus, tātad noteikti tiek pārmaksāts par sarunām.”


Pēc Bite pārstāvja prognozēm, tendence abonentu pārejai uz citiem tīkliem pastiprināsies, jo no šī gada pavasara pārejas process saīsināsies līdz 1 darba dienai. „Ja visi abonenti to zinātu un saprastu, cik vienkārši ir nomainīt operatoru, tad pāreju skaits būtu būtiski lielāks,” uzskata Oksana Stankēviča.
Runājot par prognozēm, mobilo operatoru pārstāvji atzīst, ka šogad abonentu pāreju skaits uz citiem tīkliem pieaugs. Šī tendence būs raksturīga ne tikai privātpersonām, bet arī uzņēmumiem.


Pēc pakalpojumu un preču cenu salīdzināšanas portāla Gudriem.lv datiem, vidējā pārmaksa par sarunām gadā uz vienu mobilo pakalpojumu lietotāju ir 22,65 lati gadā.

Gudriem.lv,
Raksts ir publicēts Komunikāciju ziņas.