Vai Tu vēl joprojām pārmaksā par mobilajiem sakariem?
Mēs veicām aptauju savā Facebook lapā un noskaidrojām, ka liela daļa Latvijas iedzīvotāju turpina pārmaksāt par saviem mobilajiem sakariem, kaut gan jau sen ir pieejami izdevīgāki tarifi. Minimālā summa, ko pārmaksājam katru gadu ir 25LVL. Kā pārbaudīt vai Tu pārmaksā par mobilajiem sakariem? Veic 3 vienkāršas darbības un uzzini:
-
Ienāc mūsu mobilo tarifu salīdzināšanas sadaļā.
-
Norādītajos laukos ieraksti sava pašreizējā mobilā tarifa parametrus – norunātās minūtes un nosūtīto sms skaitu. Pēc šiem parametriem, sistēma piemeklēs tieši Tev izdevīgāko tarifu plānu.
-
Salīdzini labāko variantu ar savu pašreizējo tarifu plānu un uzzini, vai Tu pārmaksā, kā arī cik Tu ietaupītu, ja mainītu savu pašreizējo plānu.
Savos sociālajos tīklos, mēs lūdzām draugiem veikt šīs trīs darbības un bijām pārsteigti, cik daudz cilvēku vēl aizvien pārmaksā par savām sarunām. Dalībnieku komentārus lasi te.
Daži no interesantākajiem komentāriem, kurus saņēmām pēc aptaujas:
-
Elēna: Tikai pateicoties jūsu portālam uzzināju, kā ietaupīt uz mobilajām sarunām un izvēlēties pašu labāko sarunu tarifu. Mobilo sakaru sadaļā salīdzināju savu pašreizējo tarifu ar citiem piedāvātajiem un izvēlējos jaunu operatoru. Jauno SIM karti man piegādāja tieši uz biroju. Es ietaupīju gan naudu, gan laiku, ko citādi patērētu ceļā.
-
Jurijs: Šobrīd lietoju tarifu Brīvais 6, bet pēc salīdzināšanas uzzināju, ka tieši manām prasībām izdevīgāks būtu Bite 3,5. Noteikti mainīšu tarifu plānu!
-
Jānis: Nebiju iedomājies, ka varētu pārmaksāt ap 8 latiem mēnesī, noteikti nomainīšu pašreizējo uz daudz izdevīgāku tarifu plānu. Par ietaupīto naudu taču varu nopirkt sev jaunu mobilo telefonu!
Bite Latvija izpilddirektors Freds Renčaks dalās ar padomu, kā nepārmaksāt par mobilo sakaru lietošanu, īpaši priekš mūsu lasītājiem un Gudriem.lv lietotājiem:
„Katru reizi, kā mobilo sakaru tirgū parādās kāds jauns tarifu plāns, palielinās klientu skaits, kuri pārmaksā, jo izmanto iepriekšējos tarifu plānus. Nav pārsteigums, ka 2 – 3 gadu laikā šis skaitlis ir ievērojami audzis. Klienti, kuri nomainījuši tarifu pēdējo 6 – 12 mēnešu laikā visdrīzāk ir tie, kas nepārmaksā. Turpretim vairums to klientu, kas mainījuši plānu vairāk kā gadu iepriekš, pārmaksā par savām sarunām. Vislielāko pārmaksas procentu sastāda tie klienti, kas savu tarifa plānu pēdējo reizi mainījuši pirms 2 – 3 gadiem. Mobilo sakaru tirgū pašlaik ir pieejami apmēram 200 tarifu plāni. Lai tiktu skaidrībā ar šiem tarifu plāniem, mēs pieaicinājām palīgā speciālistu no Vācijas. Varu iedomāties, cik sarežģīts ir mobilo tarifu izvēles process iedzīvotājiem, kas nespecializējas šajā jomā. Patiesībā, dažreiz liekas, ka jābūt matemātikas zinātņu doktoram, lai patiesi izvēlētos visizdevīgāko mobilo tarifu plānu. Es iesaku Latvijas iedzīvotājiem laiku pa laikam ielūkoties www.gudriem.lv, lai noskaidrotu, vai viņi patiešām lieto šobrīd izdevīgāko tarifu plānu.”
|