Biznesa klientu lojalitāte “Bitei” būtiski augusi

Saskaņā ar ikgadējo neatkarīgā pētījumu institūta EPSI Reiting veikto EPSI Baltic 2010. gada Baltijas mobilo telekomunikāciju operatoru pētījumu Bite Latvija ir vienīgais operators Latvijā, kam augusi apmierinātība biznesa klientu vidū. Bites biznesa klientu lojalitātes vērtējums pieaudzis visstraujāk – par 8,9 punktiem.
2010. gadā Latvija ir kļuvusi par līderi biznesa klientu lojalitātes jomā Baltijas tirgū. Klientu lojalitātes vidējais rādītājs, salīdzinājumā ar 2009. gadu, uzlabojies gan Latvijā, gan Lietuvā, savukārt, Igaunijā pat nedaudz noslīdējis uz leju.
Biznesa klientu apmierinātības ziņā Latvija ir piekāpusies Lietuvai un ieņem otro vietu Baltijā. Kopumā apstākļos, kad Latvijas tirgū vērojams kritums, Bite ir vienīgais operators, kam vērojama pozitīva tendence – apmierinātība pieaugusi līdz 72,9 punktiem no 100 iespējamiem.
"Latvijā jau ir pieejamas zemākās mobilo sakaru cenas Eiropā, līdz ar to pilnīgi skaidrs, ka cilvēki, izvēloties operatoru, meklē ko vairāk par tikai izdevīgiem tarifiem, piemēram, individuālu pieeju un kvalitatīvu apkalpošanu. Domājam, ka tas arī ir pamats mūsu labajiem rādītājiem pētījumā un klientu atzinībai," komentē Kristīne Britāne, Bite Latvija marketinga vadītāja.
EPSI Rating izveidots 2000. gadā ar Eiropas Komisijas atbalstu un ir kļuvis par starptautisku, neatkarīgu analīzes un pētniecības sistēmu, kas veic uzņēmumu un organizāciju novērtējumus dažādās jomās 20 Eiropas valstīs. EPSI Baltic veic pētījumus Baltijas valstu līmenī 4 industrijām: banku sistēmām, vispārējo apdrošināšanu, tālsakariem (mobilie un platjoslas) un mazumtirdzniecību (lielveikali). Pētījums ir balstīts uz intervijām ar vairāk nekā pieciem tūkstošiem individuālajiem un korporatīvajiem klientiem visās trijās Baltijas valstīs.
 

Gudriem.lv,
Raksts ir publicēts Komunikāciju ziņas.