Amigo atmaskos barankas un lenks Tele2, Bites klientus

Latvijas Mobilā telefona (LMT) meitasuzņēmums ZetCom, kurš plašāk zināms ar sarunu karti Amigo, ir iecerējis divu, trīs gadu laikā trīskāršot Amigo klientu skaitu, šodien raksta db.lv.

Lielu artavu mērķu sasniegšanā ir izvirzījis jaunais Amigo valdes priekšsēdētājs Artūrs Freimanis, kurš sākotnēji uzņēmumā bija sācis strādāt par pārdošanas vadītāju, bet ņemot vērā, ka ilggadējais uzņēmuma vadītājs Egils Trumpe nolēma darba attiecības pārtraukt, A. Freimanim tika piedāvāta valdes priekšsēdētāja vieta.

Šobrīd Amigo ir aptuveni 100 tūkst. klientu, bet A. Freimanis klientu skaitu ir iecerējis palielināt līdz 300 tūkst. Ņemot vērā Tele2 ievērojamo sarunu kartes Zelta Zivtiņa klientu bāzi un Bites sarunu kartes lietotājus – smelties jaunus klientus Amigo būs kur, smaidot saka A. Freimanis. Jau gada sākumā Amigo izcēlās ar skaļu un pretrunīgi vērtētu reklāmas kampaņu, kurā tika salīdzināti Amigo vidējie mēneša ienākumi ar Bites datiem.

Vidusmēra patērētājs nemaz nezina savus sarunu tarifus, ja uz ielas veiktu aptauju, tad reti kurš cilvēks spētu atbildēt uz šādu jautājumu, bet reklāmās viņš redz barankas un viņam liekas, ka viss ir par brīvu, lai gan rēķins par to neliecina, pamato A. Freimanis. «Ja sola nulles, tad ir skaidrs, ka par kaut ko lietotājam būs jāmaksā,» viņš atzīmē.
 

Gudriem.lv,
Raksts ir publicēts Komunikāciju ziņas.