Pieaug klientu interese par Bites priekšapmaksas karti

Balstoties uz tirgus analīzi un klientu vajadzībām, lietojot mobilos sakarus, Bite Latvija ir pirmais un vienīgais operators Latvijā, kas ieviesis trīs tarifu plānus, kas pieejami gan jaunās priekšapmaksas kartes „Bites karte” lietotājiem, gan pēcapmaksai. Tādā veidā Bite pieteikusi jaunu pieeju mobilo sakaru pakalpojumiem. Nedēļu kopš Bite Latvijā ieviesa trīs vienādus tarifu plānus priekšapmaksas un pēcapmaksas klientiem, ievērojami pieaugusi jauno klientu interese par Bites priekšapmaksas sarunu karti Bites karte.

„Esam aptaujājuši visus Bites klientu apkalpošanas centrus un secinājuši, ka gan esošie, gan potenciālie klienti ļoti novērtē jaunos tarifu plānus un iespēju tos izmantot neatkarīgi no apmaksas veida. Klienti atzinīgi novērtē to, ka var sazināties vēl izdevīgāk, kā arī, viņiem vairs nav jāuztraucas par kredīta derīguma termiņu, jo izvelētais plāns un papildu pakalpojumi ir aktīvi kamēr cilvēks izvēlēto pakalpojumu pats neatslēdz. Tāpat cilvēkiem patīk, ka vairs nav jāsatraucas par to, uz kuru tīklu tiek zvanīts, jo tarifs ir vienlīdz izdevīgs zvaniem uz jebkuru tīklu,” stāsta Kristīne Britāne, Bite Latvija mārketinga vadītāja.

Viņa arī prognozē, ka tuvāko gadu laikā cilvēki vēl vērīgāk vērtēs savas izmaksas un pakalpojumu cenu jautājums kļūs vēl būtiskāks. Klienti jau tagad izvērtē savus mobilo sakaru lietošanas paradumus un ir gatavi maksāt tikai par to, ko tik tiešām ikdienā izmanto.
 

Gudriem.lv,
Raksts ir publicēts Komunikāciju ziņas.