Aizgājušajā desmitgadē Vācijā un citās Rietumeiropas valstīs sākās kulta revolūcija. Daudzi jaunieši sāka pīpēt ūdenspīpes, parādījās pieprasījums. Vācijā ir apmēram 5000 veikalu un kafejnīcu, kurās tiek piedāvātas ūdenspīpes. Vēlāk sekoja arvien vairāk pētījumu, kuros atklāja, ka ūdenspīpes ir kaitīgas. Tabaka satur nikotīnu un sadegšanas produktus.
Piesardzība no ūdenspīpes pīpēšanas sākusi augt, politiskās diskusijas par šo tēmu turpinās līdz pat šai dienai. Tāpēc daudzas kafejnīcas, kuras piedāvājušas ūdenspīpes sadūrušās ar lielu problēmu – aizliegumu pīpēt ūdenspīpes sabiedriskās vietās.
Vajadzēja izstrādāt ko jaunu, lai aicinātu cilvēkus pīpēt ūdenspīpi. Radusies ideja. Pēc daudziem mēnešiem un eksperimentiem, 2010. gada vasarā tirgū parādījās „Shiazo”, kā testēšanas produkts. Vārds „Shiazo“ radies no vārda „Shisha“ (ūdenspīpe) un vārda „Zofia“ – cita arābu valodā bieži izmantota vārda, kura nozīme Eiropas cilvēkiem nav skaidra.
Pavisam negaidīti tūkstošiem cilvēku sāka pīpēt „Shiazo”. Tajā laikā 2010. gada rudenī parādījās „Shiazo” galaprodukts, tas tika pilnveidots: aromātisko šķidrumu formula tika optimizēta minerāliem, granulu izmērs tika piemeklēts, lai „Shiazo” varēto izmantot jebkurā ūdenspīpes vāzē. Sakarā ar pieprasījuma pieaugumu tika samazināta cena – tagad katrs var iegādāties „Shiazo” ar savu mīļāko aromātu un garšu.